2012. december 5.

Trabantos relikviák

Mint minden valamirevaló Trabantos, én is kutatom, gyűjtöm a Trabis relikviákat, emlékeket, korabeli DDR-cuccokat, mindent, ami Trabanttal kapcsolatos. Van már sokmindenem, pólótól kezdve retró bögrén át útmutatóig mindenféle cuccom, ezeket hol kaptam - hol vettem. Hihetetlen miket nem talál az ember, ha kicsikét jobban szétnéz.
Legutolsó szerzeményem egy fém Trabis kitűző, amit pár hete a vaterán rendeltem meg; kemény párszáz forintért már az enyém is lett. Nemrég kaptam kézhez, nagyon jól néz ki, és hát igen-igen remekül mutat az öltönyön. Most hétvégén volt az egyetemi gólyabál, itt is alapfelszerelés volt a kitűzőm. Nagyon sokan észrevették, nézték, mi is van a galléromon. Többen rá is kérdeztek, ami nagyon jól esett. :)
Feltűzve
Bellával, a gólyabálon.. :) ott virít a nyakamban a kicsike :D
Szerintem kell ilyesmire adni, az ember hódoljon ilyen módon is a hobbijának. Apróság, viszont sokat számít. Úgy is lehet elegáns valaki, ha mellette egy ilyen diszkrét kis jelképpel megmutatja az érdeklődési körét. A hétköznapokra pedig ott a póló... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönjük hozzászólásod.