2013. március 4.

Tiszaújváros Retro

Valami elkezdődött. Reméljük, sokáig tart. Hogy pontosan mi, most fény derül rá.
Nemrégiben rátaláltunk egy honlapra, amely egy számomra nagyon kedves témával foglalkozik.
Nem nagy titok, hgy Tiszaújvárosban nőttem fel, ebben a kis Borsod megyei városkában. Gyerekkorom itt játszódott, itt tanultam meg biciklizni és itt maradtunk néha kint a haverokkal sötétedés után is, a gáton játszva. Persze mobiltelefon nélkül. Igaz, nem vagyok hihetetlen idős, de azért még gyerekkoromban a legnagyobb értékem a bringám meg a kulcscsomóm volt, nem az iphone-om. (azt sem tudtam mi az :) )
Hogy visszakanyarodjunk az eredeti témához, az említett weboldal a Tiszaújváros Retro, ahonnan sokat tudtam meg városom múltjáról, még a születésem előtti évekről is; és még kíváncsibbá tett a témával kapcsolatban. Írtam a weboldal szerkesztőinek, és - hosszú levelezések és ismerkedés után - Bellával egy új, rendkívül barátságos, jó társaságban találtuk magunkat.
Nemcsak interneten, hanem élőben is megmutatják tudásukat: most, szombaton rendezték meg a Retro Farsangot. Itt mi is részt vettünk, segítettünk, amiben tudtunk. A farsangi bál fantasztikusan sikerült, bánhatja, aki nem jött el.
A pin-up girl...
...és a katona
Viszont Ők is nagyon sokat segítettek nekünk, tanácsokkal, ötletekkel láttak el bennünket. Ezúton is szeretnénk megköszönni Nekik eddigi segítségüket, és reméljük, hogy továbbra is együtt tudunk majd működni, mint barátok, vagy akár társak.
Következő kisprojektünk remélhetőleg jövőhét végén valósul meg, ám még ez titok, meglepetés lesz... :)
És itt még nincs vége ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönjük hozzászólásod.