2013. február 17.

Ezek a retro apróságok III.

Elérkeztünk hát "sorozatunk" harmadik részéhez, az utolsó adag régiséget mutatom most be. Egyelőre! Merthogy azért nem dobjuk ám félre a témát, bizonyám! Sőt, most kerül elő igazán. Ez az év a retro jegyében telik majd, bár igaz, nekünk ez egy megkerülhetetlen téma, hiszen a Trabant sem mai autó, szorosan fűződik a téma a Trabantozáshoz. Egyre jobban kezd ismét divatba jönni a retro, az idősebbek szívesen emlékeznek, nosztalgiáznak; a fiatalabbak is kezdik megszeretni; mi pedig... egyszerűen már-már ebben élünk :)
Visszakanyarodva az eredeti témához, lássuk a képeket. Mostanra igazi csemegéket tartogattam Nektek, mindenféle felvevő-lejátszó berendezést válogattam össze kincsestáramból.

Ezt a kazettásmagnót megtaláltam a szekrény aljában. Körülbelül sokéve napfényt nem láthatott. Megnyomtam a lejátszás gombot, anélkül hogy bedugtam volna konnektorba. Legnagyobb meglepetésemre a magnó lustán elkezdett forogni; kazetta épp nem volt benne, így a hangját nem hallottam. Szóval, mint kiderült ez a szerkezet nemcsak 220V-ról megy, hanem elemről is - mi több, az elem sokévnyi állás után simán működésbe hozta a kütyüt.
Vajon mit rejt a nagy fekete tok??
REC - PLAY - STOP :)
Ez az ADOX fényképező nagyon-nagyon idős és ritka darab. Még film is volt benne, az összes kocka ellőve. Kíváncsi lennék rá, mi van rajta. Kicsit kilóg a sorból, mivel régebbi az összes másik említett tárgynál, de azért gondoltam, itt a helye Neki is.
Bezárva...
...és kinyitva
A hordozható lemezjátszót nemes egyszerűséggel bedugtam a konnektorba, feltettem egy Hungária lemezt, és hallgattam. Szól. Még mindig...
Még a potméterek sem recsegnek. Egy mai lemezjátszó hány évet bír?
Az "Ezek a retro apróságok" trilógia ezennel véget ért, remélem mindenki jót csemegézett! :) Bátran ajánlom az előző két részt is, ahol sok régi cuccot mutattam be. Apróságok 1; Apróságok 2

2 megjegyzés:

  1. Bogarássz még ki tudja mi kerül még elö ? :) Transformers

    VálaszTörlés

Köszönjük hozzászólásod.