Igaz, ez sem most volt, körülbelül egy éve lehetett, mikor Bolha felborult. El is mesélem, hogyan történt az eset, és persze képeket is mellékelek. Azóta már vízszintesen áll, négy kerékkel a földön...
Úgy történt, hogy egy szép napos hétvégén gondoltam egyet, bementem a garázsba. Ott volt Bolha, ekkor még stabilan, büszkén álldogált a helyén.
Kitoltam az udvarra, nehogy felverjem a szomszédokat korán reggel a friss benzingőzből származó robbanásokkal - a kétütem jellegzetes zajával. Kicsit megnézegettem magamnak a reggeli napfényben, leporoltam, áttörölgettem. Beültem, és még mindig ugyanaz a kellemes érzés fogott el, mikor először ültem benne. Nagyon lelkes voltam, már alig vártam hogy autózzak...
Ekkor viszont eszem ágában sem volt kivinni Bolhát az útra. A nagyszülőknél, a pincében talált rozsdás eszközöket nézegettem, most vettem őket szemügyre először. Rendkívül egyszerű vasdarabok voltak ezek. Annyira tákolt szerkezeteknek tűntek, hogy felmerült bennem, talán annak idején félóra-óra kellett, hogy egy okos mesterember kitalálja és legyártsa ezeket, valószínűleg otthon a műhelyben.
Ekkor viszont eszem ágában sem volt kivinni Bolhát az útra. A nagyszülőknél, a pincében talált rozsdás eszközöket nézegettem, most vettem őket szemügyre először. Rendkívül egyszerű vasdarabok voltak ezek. Annyira tákolt szerkezeteknek tűntek, hogy felmerült bennem, talán annak idején félóra-óra kellett, hogy egy okos mesterember kitalálja és legyártsa ezeket, valószínűleg otthon a műhelyben.
Hirtelen ötlettől vezérelve az emelő után nyúltam, és annak rendje módja szerint, szakszerűen beledugtam a bal oldali emelési pontok egyikébe, és egy tizenkilences kulccsal szépen emelni kezdtem. Természetesen előtte a kerékanyákat megkértem, hogy lazítsák meg magukat, ezek afféle okos kerékanyák. Azért tudom hogy okosak, mert mindig jól elbújnak, mikor szükségem lenne rájuk, de akkor tudnak a legjobban, a legcifrább helyekre bújni, amikor tényleg, sürgősen kellenének. Szóval, mondom, ha már ilyen eszetek van, hát lazítsátok meg magatokat. Felemeltem hát a kocsi bal oldalát, levettem a kereket. Most azért volt eszem, az anyákat kis dobozba tettem, nehogy megszökjenek. A kerék helyére pedig felerősítettem az előbb említett rozsdás Trabant-billentőt.
Billentő fent |
Miután mindkét kerékkel végeztem, fogtam - egyedül, természetesen :) - felemeltem Bolhának a másik oldalát. Így már úgy festett a dolog, hogy a kocsinak a talajhoz mért szöge nem volt nulla, jóval inkább hasonlított a derékszöghöz.
Leszereltem a kipufogót, hiszen másként nem igazán fértem oda az aljához. Ezután pedig a napom úgy nézett ki, hogy egy-két sör társaságában dórtkefével szépen ügyesen sikáltam Bolha alját. Rozsdának sehol még csak nyoma sem volt. Miután szép tiszta lett, lekentem mindenféle védő-rücskös-nem rücskös, méhpempővel készült festékkel.
Tehát, kedves olvasó, így kell az oldalára borítani egy Trabantot - annak céljából, hogy lekezeljük az alját. Azóta bírja a réteg, nincs pnasz rá :)
A felborításnak más módjára is van lehetőség, de arról inkább nem számolnék be, és óva inteném az olvasót is - még csak meg se forduljon a fejében csúnya dolog.
Bolha - az oldalán |
Tehát, kedves olvasó, így kell az oldalára borítani egy Trabantot - annak céljából, hogy lekezeljük az alját. Azóta bírja a réteg, nincs pnasz rá :)
A felborításnak más módjára is van lehetőség, de arról inkább nem számolnék be, és óva inteném az olvasót is - még csak meg se forduljon a fejében csúnya dolog.
Megvakartad a hasát,hálás is érte. :) Transformers
VálaszTörlés