2013. február 4.

Ezek a retró apróságok...

Persze, mindenki szereti a régmúlt korok kicsi tárgyait, bármi is legyen az, izgalmas, ha épp egy több tízéves darabot tartasz a kezedben. Lehet nosztalgiázni, hogy jéé, ilyenem nekem is volt. Annak apropóján kerekedtem fel és írok most, hogy a hétvégén pakolásztunk Bellával a szobámban, és kezünkbe akadt egy pár dolog. Habár Nekem, fiatal ficsúrnak ugyan nem hordoz különösebb emléket, de régi, retro és érdekes. A retrot meg amúgy is szeressük... :)
Ezeket vagy kaptam, vagy örököltem, vagy kitudja már honnan vannak, mindenképpen izgalmas látvány a Trabantos szemnek.
Trabant 500 kilincs
Ezen a Trabant 500 kilincsen például rajta van az eredeti árbiléta, "Trb.500 74.50" - Hetvennégy forint, ötven fillér. Azért ez sem ma kerülhetett rá.
Trabant izzókészlet
Az izzókészletben minden izzó megvolt...

Végül itt egy Kazettás rádió, ezt egy nagy doboz alkatrész alján leltem. Kitudja, működik-e...
Kazettás rádió
Ennyit találtunk nagy hirtelenséggel, gyorsan a pakolás közepette. További régiségek várhatók, nem csak az autóvezetők kincsei, hanem ha ismét otthon leszek, átnézem a szobám a többi régi cuccért.

2 megjegyzés:

  1. Turj csak tovább, hátha vhonnan kigurul ahhoz a kilincshez tartozo 500-as Trabi is :) Transformers

    VálaszTörlés
  2. Jajj,de jó is lenne egy 500-as Trabi! Azért,hogy meglepődnénk,ha valahonnan elővarázsolódna! :D

    VálaszTörlés

Köszönjük hozzászólásod.