2013. április 15.

Az a bizonyos pillanat

Üdvözlök mindenkit ezen a végre-valahára tényleg igazi, szép tavaszi napon! Annyira jó idő volt tegnap, hogy félredobtam mindent, és egy jó reggeli kávé után kinyitottam a garázsajtót.
Beszéljen inkább talán ez a videó helyettem(bár ott úgyis leginkább én beszélek.. No meg Bolha..)A videó szereplői kitalált alakok, hasonlóságuk a valósággal csupán a puszta véletlen műve, úgyhogy semmilyen felelősséget nem vállalok. Bár az időjárás jól kibabrált velem, azért kicsikét mégis hasznosnak érzem a videót, legfőképp azért, mert már nekem is igazán hiányzott Bolha hangja. Íme:
Lemosva :)

4 megjegyzés:

  1. Szia . A ködlámpák nem kerültek-nek fel ? Transformers

    VálaszTörlés
  2. Az még egy kicsikét várat magára. :( De hamarosan :)

    VálaszTörlés
  3. Széééép! :) Mikor lesz már műszakíííííí???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elvileg ha minden jól megy, holnap lesz :)) Szorítsatok! :)

      Törlés

Köszönjük hozzászólásod.